Isnin, 11 Julai 2011

pagar.






baru sahaja aku menulis tentangmu
masih bersisa bahagia yang kucurah
tidak ada tertumpah
semuanya kutuang pada hatimu

pada saatnya kita gembira
pada waktunya jemari kita  terikat tanpa dimensi
kau peringatkan aku hal sesuatu
tentang pagar yang utuh dihatimu
yang kau rasa,
hati ini tidak mampu menerobos tepat  jiwamu

pagar-pagar itu
kau bina dari nostalgia lama
dari berbakul derita yang kau terima
pada saatnya kau benamkan amarah
aku lelaki yang diizin tuhan berdamping.(sementara)

tuhan cuma pertemukan
namun tidak berjanji
saat kau menyentuh hatiku dan berlalu
aku masih ternganga
haruskah mula kutuang pada nota tentang pedih
haruskah aku bilang saatnya ini
aku sudah lara
seolah tak pernah ada
kita pernah cuba gembira berdua.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan